Jälkimarkkinointi asiakassuhteen ylläpitäjänä 2022 I IP

Asiakassuhteen ylläpito on yrityksille todella tärkeää ja jälkimarkkinoinnilla on saavutettavissa lisämyyntiä. Mitä ovat jälkimarkkinoinnin keinot ja kuinka niitä voisi hyödyntää asiakassuhteiden ylläpidossa?

Sillä usein menetetty asiakas on unohdettu asiakas!

Tule mukaan valmennukselle, joka keskittyy asiakassuhteiden ylläpitoon eri keinoilla ja kanta-asiakkaiden hyvään hoitoon. Valmennus soveltuu kaikille myynnistä ja markkinoinnista vastaaville yrityksen avainhenkilöille. Tulkaa mukaan vaikka koko myyntitiimin voimalla!

 

Valmennus sisältää 2 x 3,5 tuntia etävalmennusta Zoom sovelluksen avulla, joten mukaan voi tulla mistä päin Suomea tahansa. Voit tutustua koulutuksen tarkempaan sisältöön tästä. Pääset lataamaan koulutuksen päivät suoraan Google-kalenteriisi tästä.

Hintakin on edullinen, vain 195 € + alv/osallistuja. Osallistujamäärä on rajoitettu vain 10 osallistujaa/ryhmä, joten kannattaa ilmoittautua pian.

 

Lisätietoja: Annan mielelläni lisätietoja: puh. 040 72 22 817, sinikka.karjalainen@ktshc.fi

 

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen koulutukseen: Jälkimarkkinointi asiakassuhteen ylläpitäjänä 2022 I IP

Yrityksen tiedot

Osallistujan tiedot

Peruutusehto: Mikäli joudut perumaan ilmoittautumisesi, niin tee se viimeistään 5 arkipäivää ennen kurssin alkua. Sen jälkeen tulleista perumisista laskutamme 25 % osallistumismaksusta. *

Alkaa

16.12.2022

Kouluttajat