YOM Ylläpidä asiakassuhteita jälkimarkkinoinnilla 2022 I

Jälkimarkkinoinnin tarkoituksena on vahvistaa ja ylläpitää asiakassuhteistasi, lisätä myyntiä ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Markkinointi olemassa oleville asiakkaille on vaikuttavampaa, kuin uuden asiakkaan hankkiminen, joten jälkimarkkinoinnin rutiinit tulisivat olla hallussa jokaisessa yrityksessä.

 

Tässä koulutuksessa tavoitteena on saada lisätietoa asiakassuhteiden ylläpidon merkityksestä, oppia ymmärtämään saadun asiakaspalautteen merkitys toiminnan kehittämisessä sekä saada lisätietoa erilaisista jälkimarkkinoinnin keinoista. Koulutus järjestetään etäkoulutuksena kahteen koulutuspäivään jaettuna.

 

Koulutuksen jälkeen ymmärrät jälkimarkkinoinnin merkityksen ja osaat hoitaa asiakassuhteitasi ostamisen jälkeen. Tutustu koulutuksen tarkempaan sisältöön tästä. Lataa koulutuksen päivät Google-kalenteriisi tästä.

 

AIKA JA PAIKKA: ETÄKOULUTUS (ZOOM) TI 8.11.2022 KLO 8.30–12 JA KE 23.11.2022 KLO 8.30–12 (2×3,5 h)

ILMOITTAUTUMISET: 31.10.2022 mennessä tästä

HINTA: MAKSUTON (ovh. norm. 198 €/hlö) (koulutukseen voivat osallistua AINOASTAAN pk-yritykset ja yritysten henkilöstö Pohjois-Savon alueelta, henkilöstön määrä 1–249; tuettu koulutus kerryttää de minimis -tukea.)

 

Toteutamme valmennuksen yhteistyössä YOM-palvelun kanssa. Ilmoittautuminen tulee perua vähintään viikkoa ennen koulutuksen alkua. Ilmoittautumisajan jälkeen tulleista peruutuksista tai perumatta jätetyistä ilmoittautumisista perimme ovh. hinnan suuruisen osallistumismaksun.

 

Lisätietoja: Sinikka Karjalainen, Konsulttitoimisto Seppo Hoffrén Oy Consultancy 040 72 22 817, sinikka.karjalainen@ktshc.fi

Alkaa

08.11.2022

Kouluttajat