Markkinointi ja asiakkuudet
Kehittämispalvelu pk-yrityksen markkinoinnin ja asiakkuushallinnan tehostamiseen.
Millaiselle yritykselle
Palvelu on tarkoitettu pk-yritykselle, jolla on tarve kokonaisvaltaisesti suunnitella ja kehittää markkinointia ja asiakkuudenhallintaa.
Tavoite
Palvelun tavoitteena on tehostaa pk-yrityksen liiketoimintaa kilpailukykyisemmäksi markkinointistrategiaa ja asiakkuudenhallintaa kehittämällä sekä hyödyntämällä digitalisaatiota.
Toteutus
Palvelu sisältää toimenpiteet, joilla:
- ohjataan yritystä markkinoinnin strategisessa suunnittelussa
- kehitetään asiakkuudenhallintaa markkinointistrategian osana
- analysoidaan eri viestintä- ja markkinointikanavien merkitystä, painoarvoa ja käyttökelpoisuutta ja suunnitellaan markkinoinnin toimintatapoja
- kehitetään markkinointiosaamista mm.: hinnoittelu, tuotteistaminen, jakelutiet, toimintaprosessit, markkinoinnin organisointi
- ohjataan suunniteltujen markkinointitoimenpiteiden kustannustehokkaaseen toteutukseen
Hinta
Asiakkaan maksuosuus on 325 € + alv / päivä. Palveluntuottaja laskuttaa asiakasta palvelun toteuttamisen jälkeen.
Kesto
Asiantuntijapalvelun kesto ja sisältö määräytyvät pk-yrityksen tarpeen mukaan. Tarpeen määrittely tehdään yhteistyössä ELY-keskuksen kanssa.
Vastuukonsultti Konsulttitoimisto Seppo Hoffrénilla: Riina Hankaa
Hakeminen: Tapahtuu ELY-keskuksen järjestelmässä